Najčastejšie otázky

1. Môžem si objednať tovar, ktorý nie je skladom?

Áno, môžete. O termíne naskladnenia Vás budeme informovať. V prípade dostupnosti "na dotaz" je potrebné nás kontaktovať.

2. Čo znamená dostupnosť na objednávku, dotaz alebo na dopyt?

Dostupnosť vždy overujeme u dodávateľa. Je potrebné napísať e–mail s presným názvom a kódom produktu na eshop@automechanika.sk alebo vyplnením tohoto FORMULÁRA. Dostupnosť overíme a termín Vám prepošleme.

3. Čo mám urobiť keď potrebujem zmeniť údaje v objednávke?

Je potrebné poslať e–mail na adresu: eshop@automechanika.sk kde bude uvedené číslo objednávky a všetky informácie, ktoré chcete doplniť alebo zmeniť.

4. Môžem doplniť alebo zmeniť objednávku?

Doplniť objednávku je možné len do chvíle kým nie je vyexpedovaná.

5. Môžem objednávku stornovať?

Áno. Zrušenie objednávky je možné prostredníctvom e-mailu: eshop@automechanika.sk alebo telefonicky na: 0914 321 289. Avšak najjednoduchšie vyplnením FORMULÁRA.

6. Čo je potrebné urobiť v prípade, že chcem tovar reklamovať?

Pri uplatnení reklamácie sa odporúča, aby kupujúci vyplnil reklamačný FORMULÁR.

7. Zaisťujete aj montáž?

Montáž nezaisťujeme. Sme len predajca.

8. Je u Vás možný osobný odber?

Osobný odber je možný po dohode v Trstenej. Pred tým je ale potrebné vytvoriť objednávku a my Vás po skompletizovaní objednávky vyzveme na odber.

9. Môžem nakúpiť aj bez registrácie?

Áno, pre nákup v našom e–shope nemusíte byť registrovaný.

10. Kedy mi dodáte tovar, ktorý aktuálne nemáte skladom?

Po prijatí Vašej objednávky a preverení dostupnosti u dodávateľa Vám vždy potvrdíme termín naskladnenia e–mailom.

11. Ako získam informácie o mojej objednávke?

Stav realizácie Vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení v klientskej sekcii. V prípade potreby nás môžete kontaktovať prostredníctvom e–mailu: eshop@automechanika.sk, na chate, prípadne nás môžete kontaktovať telefonicky: 0914 321 289.

12. Máte kamennú predajňu?

Nemáme, sme len e–shop.

13. Môžem tovar, ktorý som u Vás zakúpil vymeniť?

Tovar, ktorý Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje môžete vrátiť. Platbu Vám samozrejme vrátime a Vy si môžete objednať iný tovar. Viac v Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy.

14. Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

Môžete platiť prevodom na účet (dopredu) ale len na tovar ktorý je skladom prípadne s dostupnosťou 7-10 dní. V e–maily Vám pošleme potvrdenie objednávky a údaje potrebné k prevodu.

Môžete platiť na dobierku – to znamená, že zaplatíte dopravcovi, ktorý Vám zásielku privezie.

15. Ako zistím koľko budem platiť za dopravu?

Cena dopravy sa odvíja od hmotnosti zásielky. V prípade, že budete objednávať viac produktov, stačí tieto produkty vložiť nezáväzne do košíka kde sa zobrazí ponuka dopravy v SR pre Vašu objednávku. Viac v sekcii DOPRAVA.

16. Zvolil som platbu prevodom. Kedy mi budete tovar odosielať?

V prípade, že je tovar z Vašej objednávky skladom, budeme expedovať po pripísaní platby na náš účet. V prípade, že tovar z Vašej objednávky nie je skladom, tak čakáme na pripísanie platby a naskladnenie tovaru.

17. Chcem nakupovať na firmu, je toto možné?

Áno, samozrejme. Je potrebné pozorne vypísať IČO, DIČ ak ste platca DPH aj IČ DPH.

18. Mám v objednávke viac produktov, niektoré skladom máte a niektoré nie. Kedy budete zásielku expedovať?

Expedovať budeme kompletnú objednávku – to znamená po naskladnení všetkých produktov.

19. Keď máte na stránkach uvedené, že je tovar skladom, je skladom naozaj?

Áno, pokiaľ je na stránkach uvedené skladom, tak uvedené množstvo tovaru skladom naozaj máme. Skladové zásoby sa na stránkach aktualizujú každých 15 minút.

20. Je možné tovar rezervovať?

Je potrebné si vytvoriť objednávku a tým sa tovar pre Vás rezervuje.