Všetko o nákupe

Možnosti objednania

  • Na našom internetovom obchode
  • Telefonicky na 0914 321 289

Registrácia zákazníka - (Nevyžaduje sa)

Užívateľské meno a heslo si dobre zapamätajte (poznamenajte) – nebudete musieť nabudúce zadávať Vaše údaje, budete môcť jednoducho kontrolovať priebeh vybavovania Vašej objednávky a v neposlednom rade tiež urýchlite spracovanie objednávky na našej strane.

Dodanie - Čo sa stane po objednaní

Po ukončení objednávky na našom internetovom obchode obdržíte na Váš email potvrdenie o registrácii Vašej objednávky.

Pre produkty ktoré sú skladom je informačná doba dodania uvedená na detaily produktu.

Pokiaľ objednávka obsahuje produkty ktoré sú skladom a teda je možné jej kompletné vybavenie je Vaša objednávka expedovaná ihneď s doručním už v nasledujúci deň.

Objednávky s tovarom ktorý nie je skladom dodávame v bežných prípadoch do 7 až 10 dní. Preto v takomto prípade očakávajte email s upresnením dodania Vašej objednávky.

Expedovanie tovaru.

Informácia o expedovaní tovaru Vám bude zaslaná na Váš email. Zároveň o odoslaní budete informovaný SMS správou. V nasledujúcich dvoch dňoch očakávajte doručenie.

Doprava a Platba

Viac sa dozviete v sekcii DOPRAVA

Vrátenie tovaru

U nás je vrátenie tovaru jednoduché.

Kontaktujte nás a zabezpečíme aby náradie nevyhovujúce z akéhokoľvek dôvodu, vyzdvihol kuriér a boli Vám vrátené finančné prostriedky za nakúpené produkty.

Viac sa dozviete v sekcii Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy.

Reklamácie

Ak máte akékoľvek problémy so zakúpenými produktami neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám poradíme a ak to bude v našich možnostiach aj za Vás vyriešime.

Vybavenie reklamácie od dverí k dverám

Po dohode s kupujúcim zabezpečujeme prevzatie na reklamáciu od kupujúceho a doručenie kuriérskou službou v našej administrácii a na naše náklady. Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať.

Viac sa dozviete v sekcii: REKLAMÁCIE

 

Nekompletnosť a poškodenie dodávky

Prosíme venujte zvýšenú pozornosť pri prevzatí zásielky, skontrolujte obsah a stav objednaného tovaru v prítomnosti kuriéra.

V prípade, že sa vyskytla chyba (poškriabanie, akékoľvek poškodenie, nesprávne množstvo tovaru), prosíme v prítomnosti zástupcu kuriérskej spoločnosti vypísať správu o škode, ktorá by mala obsahovať dátum, čas doručenia a popis vady/nedostatkov. Následne Vás žiadame o skoré informovanie nášho e-shopu na tel. čísle +421 914 321 289, alebo emailom na eshop@automechanika.sk

 

Úplné obchodné a reklamačné podmienky

 

Nenašli ste, čo ste hľadali? Máte otázky ?